Rubén Díaz dona visibilitat a través de les xarxes socials a persones en situació de vulnerabilitat i activa la solidaritat
Els darrers anys ha ajudat a sortir del carrer vint-i-dues persones
El personal en torn treballa jornades de 10 hores i en cas d'un foc, poden sortir immediatament i actuar
Actuar en un incendi no és una tasca senzilla. Els bombers s’enfronten a altes temperatures, terrenys escarpats, estrès, material feixuc i, evidentment, saben quan comencen, però no quan acabaran. És per això que una bona preparació física i mental és clau a l’hora de fer aquesta feina. I ho fan a les mateixes bases operatives.
Són centres logístics, i en aquest de Son Bonet, com que és una base aèria, les 12 persones en torn poden sortir en qualsevol moment en cas d’una emergència. Però mentre això no passa, no estan de mans plegades. L’activitat física es fa cada setmana.
I ho noten, quan actuen en algun incendi forestal.
El personal en torn treballa jornades de 10 hores i en cas d’un foc poden sortir immediatament i actuar.
Tot i que l’home no sempre provoca els focs de manera intencionada, sí que a vegades ocorren per no actuar com cal.
L’alerta per foc a l’arxipèlag continua activa, i les altes temperatures no hi ajuden.
Els darrers anys ha ajudat a sortir del carrer vint-i-dues persones
Posa en marxa un projecte que posa en valor la cabra menorquina i el seu potencial en la prevenció d'incendis forestals
Alguns establiments comercials quantifiquen les pèrdues en milers d'euros