La borrasca Samuel deixa 36 incidents a Menorca
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
Per les dimensions de la coa, creuen que es tractaria d'un tauró martell
La presència d’un tauró de prop de 3 metres ha fet tancar aquest dilluns la platja de s’Arenal d’en Castell, as Mercadal, per la seguretat dels banyistes. No ha estat fins avui al matí que s’ha decidit obrir-la, tot i que els socorristes han continuat molt pendents de si hi tornava a aparèixer.
A les 11 del matí, s’ha tornat a permetre el bany a s’Arenal d’en Castell, que ha estat més de 20 hores inhabilitada per la presència d’un tauró, que nedava a només 5 metres de la vorera.
Va ser devers les 4 del capvespre quan els banyistes van ser sorpresos per aquest animal de prop de 3 metres. Els socorristes van avisar immediatament Emergències i van penjar la bandera vermella que prohibia banyar-se a la zona.
Tot i que en un primer moment pensaven que es tractava d’una tintorera, per les dimensions de la coa, creuen que realment es tractaria d’un tauró martell. Asseguren que ara mateix ja no hi ha perill, tot i que continuen amb els ulls ben oberts.
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
El marit de la víctima i diversos testimonis varen evitar que una dona fos introduïda per força dins un vehicle
Menorca roman incomunicada per via marítima
Més de 16.000 participants a totes les Illes Balears