Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

Per les dimensions de la coa, creuen que es tractaria d'un tauró martell
La presència d’un tauró de prop de 3 metres ha fet tancar aquest dilluns la platja de s’Arenal d’en Castell, as Mercadal, per la seguretat dels banyistes. No ha estat fins avui al matí que s’ha decidit obrir-la, tot i que els socorristes han continuat molt pendents de si hi tornava a aparèixer.
A les 11 del matí, s’ha tornat a permetre el bany a s’Arenal d’en Castell, que ha estat més de 20 hores inhabilitada per la presència d’un tauró, que nedava a només 5 metres de la vorera.
Va ser devers les 4 del capvespre quan els banyistes van ser sorpresos per aquest animal de prop de 3 metres. Els socorristes van avisar immediatament Emergències i van penjar la bandera vermella que prohibia banyar-se a la zona.
Tot i que en un primer moment pensaven que es tractava d’una tintorera, per les dimensions de la coa, creuen que realment es tractaria d’un tauró martell. Asseguren que ara mateix ja no hi ha perill, tot i que continuen amb els ulls ben oberts.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"