L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
La final serà dia 24 de març a la Fàbrica Ramis d'Inca, on David Jiménez es proposa impressionar amb una posada en escena de disseny de producte
La mallorquina Paula Escario és la guanyadora balear del Mallorca Design Day de moda: “Tot ho faig amb materials reciclats”, explica. Com les benes tenyides amb cafè amb les quals ha fet una diadema. Detesta, diu, comprar per confeccionar.
En la categoria de moda la convocatòria enguany reuneix més talents que mai: “52 propostes de diferents comunitats”, concreta Raquel Arañón, directora del certamen. “Estam molt contents”, afegeix.
La guanyadora absoluta és catalana, Laia Muntal. El fil conductor d’aquesta quarta edició és el disseny postpandèmia i, com en cada festival, premia també propostes en l’àmbit de l‘interiorisme i, per primera vegada, la gastronomia, la presentació del menjar, amb 6 cuiners mallorquins de renom.
Com a novetat d’aquesta edició, la col·laboració amb el dissenyador Juan David Jiménez: “Participaré en la desfilada final posant damunt la passarel·la una proposta de disseny de producte”, afirma el dissenyador de Minimal Studio.
Això serà dia 24 de març a la Fàbrica Ramis d’Inca. Una cita necessària, aquest Mallorca Design Day, coincideixen els experts, per donar visibilitat al disseny fet a les Illes i de retruc potenciar els creadors nacionals.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues