Els caravanistes clamen contra l’ordenança de trànsit de Ciutadella
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut

Els centres de les Illes tendran enguany 769 docents més i 139 professionals més que l'any passat (entre psicòlegs, auxiliars tècnics educatius i orientadors)
Des de primera hora del matí, pares i infants esperaven impacients com els centres de les Illes obrien les portes al nou curs escolar.
Els fillets arribaven als centres amb cares de nervis, però sobretot de felicitat i emoció.
No només per als infants, també per als pares. Tots, amb ganes de tornar a la rutina, després d’un estiu llarg.
La presidenta del Govern, Marga Prohens, ha inaugurat aquest nou curs aquest dimecres matí, a Menorca, amb una menció especial als mestres: “Sabem que gràcies a ells, seran millors estudiants i millors persones”.
El curs, però, comença amb problemes en el sistema informàtic de les famílies a través de l’aplicació. Des de la Conselleria recomanen, de moment, accedir a través de la web.
Els centres de les Illes tendran enguany 769 docents més i 139 professionals més que l’any passat (entre psicòlegs, auxiliars tècnics educatius i orientadors).
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Les famílies hauríem de tenir confiança en els adults de referència dels nostres infants a l'escola i ara mateix no la tenim
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi