Els paons assilvestrats preocupen el sector agrari de Menorca
Els pagesos denuncien que aquests animals fan malbé els seus cultius, alerten que la població ja està fora de control i reclamen solucions a l'administració
Victoria González lamenta que l'actitud d'alguns perjudica a la resta de propietaris de bars i restaurants
152
Santa Catalina ha copsat algunes de les sancions a bars i restaurants del passat cap de setmana coincidint amb els primers dissabte i diumenge amb terrasses dels establiments habilitades després de setmanes de restriccions en el marge de la pandèmia. “Hi ha hagut poques sancions però les que hi ha hagut han estat greus, per reincidència”, explica Victoria González, presidenta dels restauradors d’aquest barri de Palma que ha estat entrevistada a l’Informatiu Matí d’IB3 Ràdio.
González lamenta que es tracta d’empresaris a qui no importa no donar compliment a la normativa quant a mesures sanitàries per la prevenció del contagi del coronavirus. “Incompleixen la normativa i no respecten a la resta de locals”, critica González, sobre aquests empresaris que diu no estan filiats dins la PIMEM i a qui ella mateixa ha intentat convèncer per a què rectifiquessin la seva conducta.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els pagesos denuncien que aquests animals fan malbé els seus cultius, alerten que la població ja està fora de control i reclamen solucions a l'administració
L'han hagut de traslladar a Son Espases en helicòpter a causa de la gravetat prevista de les ferides
S’han decomissat més de mig miler de plantes de marihuana