La Policia de Ciutadella atribueix a una “imprudència” l’accident greu als jocs des Pla
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat

Durant l'acte de celebració de la patrona de les presons, també ha reclamat més col·laboració entre les administracions
La directora de la presó de Menorca demana que es traspassi a les comunitats la competència sobre els Serveis Mèdics dels centres penitenciaris. Durant l’acte de celebració de la patrona de les presons també ha reclamat més col·laboració entre administracions pels programes sobre violència de Gènere.
En aquests moments el centre penitenciari de Menorca només té una metgessa quan haurien de tenir dos professionals. La solució que reivindica la directora del centre és que siguin les administracions autonòmiques les que assumeixin l’atenció sanitària dels usuaris de la presó. Durant el discurs de celebració de La Mercè, patrona de les presons, també ha demanat més mitjans pels programes i tractaments de Violència de Gènere per als condemnats.
La plantilla de la presó de Menorca és de 112 professionals; ara fa un any van transcendir nombroses baixes i excedències que no es cobrien. Un problema que, segons la directora, s’està a punt de resoldre. També hi ha hagut una millora salarial. Això sí, continua pendent una millora del complement d’insularitat.
Durant l’acte s’han atorgat diversos reconeixements a funcionaris i a l’Escola d’Adults de Maó per la feina que fan en aquest centre.
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
Les primeres hipòtesis apunten que ha perdut el control de la motocicleta