Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Els pacients ingressats a planta passen de 209 a 188 i l'ocupació a UCI és del 20,23%
170
Balears ha registrat 212 noves contagis positius en les últimes 24 hores, 14 més que el dia anterior, la qual cosa situa la taxa de positivitat en un 4,66 per cent, segons les dades publicades per la Conselleria de Salut. Per illes, 151 proves positives corresponen a Mallorca, 14 a Menorca, 45 a Eivissa i dues a Formentera.
La xifra d’hospitalitzats continua davallant i es passa dels 209 pacients als 188 pacients ingressats a planta, mentre que la d’ingressats a UCI només baixa en un cas, fins a 69 pacients. Això implica un 20,23% d’ocupació COVID, la qual cosa es considera un risc alt.
Per illes, Mallorca té 139 pacients a planta i 59 a UCI; Menorca té quatre pacients a planta i dues a UCI; i Eivissa, 45 pacients a planta i vuit a UCI. A més, el servei d’Atenció Primària atén actualment 5.866 persones amb Covid a Balears. El Servei balear d’Epidemiologia no ha notificat aquest dissabte nous casos al Ministeri de Sanitat i, per tant, l’acumulat de contagis i defuncions s’actualitzarà dilluns que ve.
EVOLUCIÓ DE LES HOSPITALITZACIONS:
Dia 9 d’agost ha estat el dia que més llits ocupats a planta per Covid-19 hi ha hagut als hospitals. Eren 361, concretament. Més les 87 persones que es trobaven en estat greu per la infecció a les Unitats de Cures Intensives. Una xifra que arribà als 92 casos, 4 dies després. Però a partir d’aquí, a situació varia i millora a poc a poc. Fins al punt que, amb dues setmanes, s’han buidat més de 170 llits. Avui hi ha 188 malalts ingressats a planta i 69 a les UCIS.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat