Els caravanistes clamen contra l’ordenança de trànsit de Ciutadella
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut

Tant aquest dilluns com dimarts, però, els niguls tornaran a ser els protagonistes, i pot tornar a fer quatre gotes de terra-roja
El port de Ciutadella. | Foto: Christian Mir.
59Hem encetat el mes de maig, els dos primers dies, amb temps inestable i una mica de pluja. La temperatura no ha estat gaire elevada i fins i tot ha davallat la temperatura mínima.
Aquesta setmana tendrem un canvi de tendència amb la pujada progressiva de la temperatura. Fins i tot, es podrien superar els 25 graus. El temps estarà dominat per les altes pressions a partir de dimecres. Però tant aquest dilluns com dimarts els niguls tornaran a ser els protagonistes, i pot tornar a fer quatre gotes de terra-roja.
Avui capvespre els niguls augmentaran a tot l’arxipèlag. Niguls alts i mitjans que de cada vegada seran més espessos. El vespre pot fer qualque brusca localitzada al sud de l’arxipèlag. Vent de gregal amb cops moderats a Eivissa i a Formentera.
Demà començarem el dia amb el cel ennigulat. Niguls mitjans i alts que podran deixar escapar qualque gota de fang. És una situació propícia perquè es produeixin rissagues de matinada i fins a mig matí. A partir del capvespre el cel es començarà a aclarir. La temperatura canviarà poc.
A partir de dimecres la temperatura començarà a pujar, dimecres sobretot pujada de les màximes a l’interior i nord de cada illa. El cel ja estarà més destapat. El vent bufarà fluix i girarà a component sud.
Dijous i divendres pujada de la temperatura i cel pràcticament destapat. Ambient de pre-estiu que, pel que fa a la temperatura, es mantendrà el cap de setmana.
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi
30 estudiants de 15 països participen a l'estada lingüística de l'Institut Ramon Llull