S’investiga la mort d’una persona trobada en avançat estat de descomposició a Santa Margalida
El cos, quasi momificat i encara per identificar, va ser localitzat a l'interior d'una caseta abandonada ubicada entre Can Picafort i Son Serra de Marina

Dies assolellats alguns niguls ens acompanyaran durant la setmana
Aquest dilluns el temps segueix la dinàmica del passat cap de setmana, amb sol en general però també amb creixement de niguls que, puntualment, descarreguen ruixades locals però intenses.
Aquesta tendència s’acaba demà. Dimarts i dimecres seran, en general, dies assolellats i sense ruixats. La temperatura pujarà, sobretot la diürna, amb valors màxims d’entre 24 i 28ºC.
Dijous també serà una jornada tranquil·la però marcada per un progressiu increment dels niguls prims, molt abundants a darrera hora, preludi d’un canvi de temps.
Canvis en vista a divendres
Divendres es formarà una baixa cap al nord de les Balears i, amb ella, arribarà un canvi de temps. L’ambient serà típicament de tardor, amb ruixats i, sobretot, una refrescada general que deixarà les màximes frenades entorn dels 20ºC.
El temps insegur s’allargarà fins dissabte capvespre, encara amb ruixats i ambient fresc.
El cos, quasi momificat i encara per identificar, va ser localitzat a l'interior d'una caseta abandonada ubicada entre Can Picafort i Son Serra de Marina
Es tracta d'un ciutadà francès de vacances a l'illa
La seva principal reivindicació continua sent l'equiparació salarial amb la resta dels treballadors públics del seu sector, i exposen que la mitjana de diferència de sou és de 500 euros
Els altres tres detinguts en la darrera operació contra el narcotràfic a Son Banya han quedat en llibertat