Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Setembre sol ser un mes de temps variat, de sol però també de creixement de niguls i ruixats. Aquesta serà precisament la dinàmica del temps d’aquests dies
EFE
60Setembre sol ser un mes de temps variat, de sol però també de creixement de niguls i ruixats. Aquesta serà precisament la dinàmica del temps d’aquests dies.
DIVENDRES:
Temps insegur. Hi haurà intervals de niguls, més abundants a Menorca i Mallorca. Hi haurà ruixats esporàdics, preferentment en el cas de Mallorca on poden descarregar en forma de tempesta i ser localment moderats. El sol lluirà gran part de la jornada a les Pitiüses.
DISSABTE:
Serà un dia variat. En general el dematí serà tranquil, amb niguls prims, però a migdia creixeran niguls a zones d’interior que, a primera hora del capvespre, poden deixar ruixats locals de caràcter moderat. Poden ocórrer a Eivissa i Menorca però serà a Mallorca on poden descarregar amb més força. A partir de mitjan capvespre el sol es tornarà a imposar arreu.
DIUMENGE:
Continua la inèrcia de dissabte. En conjunt serà una jornada tranquila, sobretot a les Pitiüses però en el cas de Menorca i Mallorca hi pot haver, un dia més, ruixats puntuals.
CALOR I BASCA:
Aquest mes de setembre ha fet més calor del que és habitual en aquesta època, tant de dia com de nit i no hi ha novetats a la vista. Els pròxims dies l’ambient seguirà suau. Hi pot haver qualque refrescada puntual i de curta durada, però no es tractarà de cap baixada que recordi l’ambient de tardor sinó més aviat una normalització de temperatura per a l’època. El cap de setmana i gran part de la setmana que ve seran, en general, càlids. Els valors màxims de temperatura superaran els 30ºC a gran part de l’interior i la mínima nocturna seguirà sense baixar dels 20ºC a la costa.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic