Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Setembre sol ser un mes de temps variat, de sol però també de creixement de niguls i ruixats. Aquesta serà precisament la dinàmica del temps d’aquests dies
EFE
82Setembre sol ser un mes de temps variat, de sol però també de creixement de niguls i ruixats. Aquesta serà precisament la dinàmica del temps d’aquests dies.
DIVENDRES:
Temps insegur. Hi haurà intervals de niguls, més abundants a Menorca i Mallorca. Hi haurà ruixats esporàdics, preferentment en el cas de Mallorca on poden descarregar en forma de tempesta i ser localment moderats. El sol lluirà gran part de la jornada a les Pitiüses.
DISSABTE:
Serà un dia variat. En general el dematí serà tranquil, amb niguls prims, però a migdia creixeran niguls a zones d’interior que, a primera hora del capvespre, poden deixar ruixats locals de caràcter moderat. Poden ocórrer a Eivissa i Menorca però serà a Mallorca on poden descarregar amb més força. A partir de mitjan capvespre el sol es tornarà a imposar arreu.
DIUMENGE:
Continua la inèrcia de dissabte. En conjunt serà una jornada tranquila, sobretot a les Pitiüses però en el cas de Menorca i Mallorca hi pot haver, un dia més, ruixats puntuals.
CALOR I BASCA:
Aquest mes de setembre ha fet més calor del que és habitual en aquesta època, tant de dia com de nit i no hi ha novetats a la vista. Els pròxims dies l’ambient seguirà suau. Hi pot haver qualque refrescada puntual i de curta durada, però no es tractarà de cap baixada que recordi l’ambient de tardor sinó més aviat una normalització de temperatura per a l’època. El cap de setmana i gran part de la setmana que ve seran, en general, càlids. Els valors màxims de temperatura superaran els 30ºC a gran part de l’interior i la mínima nocturna seguirà sense baixar dels 20ºC a la costa.
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Emergències ha atès 677 telefonades anit passada, de les quals una setantena han estat incidents
Hauria cedit el terreny mentre realitzava obres en una casa
Una quinzena de persones compartiran sopar i companyia amb aquesta iniciativa solidària