Detenguda una persona per un atropellament mortal a Cala Mesquida
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
Diumenge arriba un altre front, en general poc actiu però suficient per deixar el cel més carregat
/JAVIER BELVER
149Dijous i divendres, ambient suau
L’anticicló assegurarà dues jornades de temps relativament tranquil abans que una sèrie de fronts faci canviar el temps el cap de setmana. Dijous serà un dia tranquil, amb sol i qualque nigul baix. El vent serà moderat del sud-oest. Puja el termòmetre de dia amb valors entre els 17 i els 21ºC.
Divendres serà un dia tranquil el dematí amb sol i niguls prims però a partir de migdia el cel es començarà a tapar. Niguls que responen a l’arribada del primer front però que no impediran que la temperatura diürna se situi entre els 17 i els 20ºC.
Baixa la temperatura el cap de setmana
El front de divendres capvespre no és actiu quant a pluja però obrirà les portes a un canvi de masses d’aire, el cap de setmana farà més frescor.
Dissabte serà un dia en general assolellat amb permís de qualque nigul baix. Diumenge arriba un altre front, en general poc actiu però suficient per deixar el cel més carregat sense descartar qualque brusca aïllada. La màxima de diumenge quedarà frenada entre els 14 i els 16ºC.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
Ciutats com Barcelona o París es preparen per a episodis de calor extrema
El 12 d'agost també es tancarà el bosc de Bellver i es restringirà l'accés a Na Burguesa, pel risc d'incendis