Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Aquest dimecres esperam un canvi de temps a causa de l'arribada d'una borrasca que creuarà la Península Ibèrica
Temporal de mar a S'Algar, Menorca, aquest dilluns. /DAVID ARQUIMBAU
119Per Tomas Salom (@tomas_salom)
Aquest dimecres esperam un canvi de temps a causa de l’arribada d’una borrasca que avui creuarà la Península Ibèrica i que durant el dia de demà ens deixarà un ambient de cels parcialment ennigulats i amb precipitacions generalitzades arreu de les illes, però preferentment a Mallorca, coincidint amb el Dimecres Bo.
El capvespre quan ja hagi avançat cap a l’est, tornarem a tenir més clarianes i cels un poc més oberts. Les temperatures baixaran lleugerament i se situaran al voltant dels 14-15 °C.
Per dijous, la situació no serà gaire diferent. Un passadís de baixes pressions ens tornaran a deixar un cel bastant ennigulat amb ruixats més localitzats però moderats que, fins i tot, poden anar puntualment acompanyats de tempesta i calabruix. Les temperatures no experimentaran gaires canvis, però el vent sí que augmentarà d’intensitat, bufant de llebeig amb cops que podrien superar els 70 km/h.
Consulta aquí la previsió detallada i els darrers vídeos
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat