Els caravanistes clamen contra l’ordenança de trànsit de Ciutadella
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut

La cota de neu se situarà en els 800 metres divendres, els 900 metres el dissabte i 1000 metres el diumenge
/EFE
55L’arribada d’una massa d’aire fred continental provocarà, a partir d’aquest divendres, un descens notable de temperatura i algunes pluges que seran de neu a la Serra de Tramuntana a partir dels 800 metres.
Dijous
En general dijous és una jornada de transició que marca un canvi en la tendència meteorològica, fins ara relativament tranquila. El capvespre els niguls seran abundants, sobretot a l’oest de Mallorca i les Pitiüses on pot descarregar qualque ruixat puntual.
S’inicia un descens de la temperatura d’entre 4 i 6ºC respecte les màximes d’ahir. Una refrescada que tendrà continuïtat les pròximes jornades.
Divendres
En general serà un dia gris i amb plogudes que poden ser localment moderades i en forma de calabruix, més probables a Mallorca i les Pitiüses. La neu caurà a la Serra de Tramuntana a partir dels 800 metres, esporàdicament a cota més baixa en cas de precipitació intensa.
La temperatura baixarà notablement, l’ambient serà fred de ple hivern. La màxima se situarà entre els 8 i els 12ºC i la mínima entre els 4 i els 8ºC. Hi haurà gelades a la part alta de les muntanyes i a les valls elevades de la Serra de Tramuntana.
Dissabte
Les precipitacions seran moderades a totes les Balears i persistents a la meitat nord de Mallorca i Menorca, amb acumulats importants a la Serra de Tramuntana. La neu tornarà caure a partir dels 900 metres i l’ambient seguirà fred. La màxima seguirà frenada i no se superaran els 10-12ºC.
El vent i el temporal marítim seran els altres protagonistes del cap de setmana. Bufarà el vent de component nord, entre tramuntana i gregal, moderat amb cops forts.. L’alteració marina serà important, amb ones que poden superar els 5 metres a la costa nord de Menorca, Mallorca i Eivissa.
Diumenge
En general serà un dia amb més clarianes, sobretot el capvespre. El dematí quedarà qualque ruixat residual, de neu a la Serra de Tramuntana a partir dels 1000 metres. Tot i que se recuperarà la temperatura l’ambient seguirà fred, amb valors màxims de 12 a 14ºC. El vent seguirà de nord, moderat amb qualque cop fort.
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Les famílies hauríem de tenir confiança en els adults de referència dels nostres infants a l'escola i ara mateix no la tenim
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi