Troben el cos sense vida d’Angelita Silva De Souza
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN

Hi han participat les 33 confraries palmesanes, 3.000 penitents i quatre passos, dos duits a pes
La primera gran processó de Palma ja ha desfilat pels carrers de la ciutat. Es tracta de la processó de l’Entrada de Jesús a Jerusalem, la qual presideix la confraria de Penitents de Santiago. Han partit a les 18.00 h de l’església de Sant Jaume fins a arribar al convent de la Concepció a les 21.00. Durant el trajecte, han passat per la plaça de Joan Carles I, el Born i Sant Feliu.
Hi han participat les 33 confraries palmesanes i 3.000 penitents. També quatre passos. Ha obert la marxa el més jove de Palma, el de Nostra Senyora de la Pau que va ser creat l’any 2008. Durant el recorregut, l’han duit una trentena de portants de la confraria de la Humilitat i la Pau, en alguns moments tot eren dones i en d’altres es tractava d’un grup mixt. Igualment, han portat a pes el pas del Jesús del Bon Perdó, el qual ha desfilat per primera vegada acompanyat d’una figura de Maria Magdalena.
Durant la processó, hi ha hagut una gran afluència de públic, aproximadament la meitat que altres anys. Així, hi ha hagut manco aglomeracions. Les persones que han desfilat no han duit ciris, sinó que ho han fet amb palmes i rams.
Dilluns hi haurà tres processons més a Palma, la del Sant Crist dels Boters, la de Nostra Senyora de l’Esperança i la Pau, i la del Sant Crist de l’Agonia.
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN
La Guàrdia Civil ha inspeccionat dos comerços i investiga quatre persones per delictes contra la propietat intel·lectual
Travessava el pas de vianants amb la seva família quan un cotxe els ha envestit
Vuit persones han resultat ferides, entre les quals dues dones traslladades en estat crític a l'hospital de Son Espases