Continua a l’UCI el jove de 17 anys que va patir un accident a la carretera de Bunyola
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor

Els socis del Govern han rectificat a darrera hora i han eliminat el castellà com a llengua vehicular
La primera llei d’educació de les Balears no incorporarà que el castellà sigui llengua vehicular als centres, com tampoc tendrà aquesta consideració el català. En qüestió de llengua, allò que continuarà regint seran els criteris del Decret de Mínims impulsat pel PP a finals dels anys noranta.
La retirada del concepte “vehicular” de l’esborrany ha estat un canvi acordat a darrera hora entre els socis del pacte i Gent per Formentera. Està previst que aquest dimarts s’aprovi sense el suport dels partits de l’oposició.
Sorpresa majúscula del Partit Popular en assabentar-se que els grups del Pacte eliminaran el castellà com a llengua vehicular, juntament amb el català, 24 hores abans d’aprovar la llei d’educació al Parlament. Ciutadans assegura que Armengol cedeix davant els seus socis sobiranistes i Vox parla de norma ideològica.
El Pacte ha decidit tornar al text original de la llei després que, en un comunicat, acusin el PP de rompre el consens. Durant la tramitació prèvia a la cambra, havien acceptat una esmena del PP per incloure el castellà com a llengua vehicular a canvi que els populars votessin a favor del model lingüístic. Però el PP ha anunciat el vot en contra perquè reclama que, al manco, una assignatura no lingüística sigui en castellà.
El Pi i Més per Menorca votaran junt amb els partits del Pacte.
Aquest dimarts veurà a la llum la primera llei d’educació de les Balears 23 anys després que l’Estat transferís les competències.
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi
30 estudiants de 15 països participen a l'estada lingüística de l'Institut Ramon Llull
Socorristes, l'112, Salvament Marítim i cossos i forces de seguretat practiquen els protocols