Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
L'hereva al tron continua la formació militar en un mes que ha de culminar, dia 31, amb la jura de la Constitució davant les Corts
La princesa Elionor ha jurat bandera en un acte presidit pels seus pares a Saragossa. D’aquesta manera, compleix amb un dels moments més importants de la seva formació militar, que va iniciar el mes d’agost.
La princesa d’Astúries ha estat la primera de la seva promoció, formada per més de 400 cadets, a jurar bandera en un acte solemne a l’Acadèmia General Militar de Saragossa. L’hereva al tron continua la formació militar en un mes que ha de culminar, dia 31, amb la jura de la Constitució davant les Corts, coincidint amb el seu 18è aniversari. El rei Felip VI ha recalcat la importància del moment.
A partir de llavors, ja podrà substituir son pare, si escau, com a cap d’estat.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
Es tracta d'una prova indiciària i que s'ha de corroborar en un laboratori
S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes