La novetat enguany ha estat que s'ha escurçat el recorregut i també que la tornada des de la Seu s'ha fet amb manco gent
Falten vuit minuts per les tres de la matinada d’aquest divendres, quan es produïa la imatge més esperada: l’entrada del Crist de la Sang a la Seu. Després de col.locar-lo als peus de l’altar, el Bisbe de Mallorca iniciava una pregària, i demanava especialment per la pau. Varen ser prop de 8 hores de processó abans d’arribar a la Catedral de Mallorca i hi varen participar les 33 confraries que hi ha a Palma.
Els primers, els Tamborers de la Sala, iniciaren el recorregut a les set de l’horabaixa des de l’Església de l’Anunciació. Baixant la costa de la Sang molt de públic a les cadires que es llogaven per fer més lleugera la processó. La novetat enguany ha estat que s’ha escurçat el recorregut. Es recupera així part del recorregut del S.XIX i es va fer més àgil la processó.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
El compositor belga enregistra amb la Banda Municipal de Palma
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals