Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Les set confraries de Vila han protagonitzat una nit de devoció
Centenars de persones seguiren aquest vespre de divendres Sant la processó del Sant Enterrament pels carrers de Dalt Vila, en la qual participen les set confraries de la ciutat d’Eivissa.
Les set confraries de Vila han protagonitzat una nit de devoció pels carrers històrics de Dalt Vila, en un llarg recorregut des de la catedral que ha acabat entrada la matinada. El silenci de la desfilada només s’ha trencat per aplaudir l’esforç dels portants en l’exigent baixada fins a s’Alamera.
La Setmana Santa eivissenca acaba amb la trobada de les imatges del Crist Ressuscitat amb la de Nostra Senyora de l’Esperança i la missa de Pasqua al parc Reina Sofia.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella