Ferit un bomber en l’incendi que ha cremat una hectàrea de rostoll devora el camp del Constància a Inca
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç

El Consell insular atorgarà ajudes per al sector ramader i agrícola
A la finca ecològica de Cas Batlet des Ca Marí la producció de verdures i hortalisses d’hivern ha davallat un 90% respecte de l’any passat. Tot i que tenen regadiu amb aigua de pou, la manca de pluges els afecta greument.
A Formentera, durant el 2023 ha plogut la meitat que el 2022; de 444 litres, a 240. Aquest mes de gener as Ca Marí ha plogut poc més de 15 litres. El camp està molt sec i ho tenen complicat per poder sembrar, i, si no ho fan, no tendran cereals per al bestiar.
Precisament, el Consell de Formentera reparteix a partir d’aquest dilluns menjar per a les espècies ovina i caprina, però els pagesos demanen també menjar per al sector porcí. La institució prepara més ajudes.
Les subvencions del 2023 no es varen poder atorgar per manca de personal en el departament d’Agricultura. Ara, a més, s’ha demanat al Govern que s’adaptin les ajudes a la realitat de Formentera, on les explotacions són més petites.
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç
La menor, d'11 anys i nacionalitat francesa, va patir una parada cardiorespiratòria
La del Budoka, cinc vegades campiona d'Espanya, participa en l'Europeu juvenil en pocs dies
UGT i CCOO alerten que molts treballadors en període de prova no són renovats per la manca de clients