Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
A causa del seu entorn, aquest vi és més concentrat, té més cos i certs tocs salins
Aquest ha estat un gran any per la verema a l’illa de Formentera. Les dues bodegues que tenen la Indicació Geogràfica Protegida han augmentat un 50% la producció i han obtengut una molt bona qualitat del raïm.
Tant les bodegues Terramoll, de la Mola, com les de cap de Barbaria estan molt satisfetes amb la verema d’enguany. Pel que fa al vi de la Mola, les pluges caigudes el 2021 han permès una molt bona recuperació de les vinyes i que han pogut suportar bé la calor.
Les pluges de primavera i les altes temperatures també han permès obtenir un raïm molt sa.
A causa del seu entorn, el vi de Formentera és més concentrat, té més cos i certs tocs salins. Un vi que comença a atraure l’interès internacional.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Avui, ja recuperada i quinze anys després d'aquell procés que la va marcar de per vida, insisteix en la importància de la prevenció