Cort cancel·la tots els actes oficials de les festes de Sant Sebastià
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
La pinya mallorquina, en canvi, recupera un nou mercat com són els bars
La producció del palo mallorquí ha baixat fins a un 32% en 5 anys, i a l’exterior, ja pràcticament no se n’exporta. Són dades de la Conselleria d’Agricultura. En canvi, d’altres com la pinya, es tornen a comercialitzar amb força.
Ara, amb la introducció de noves begudes com la cervesa i el vermut, a Mallorca s’han deixat de produir 25.000 litres de palo des del 2013.
El mateix ha passat amb l’exportació. Segons dades de l’Institut de Qualitat Agroalimentària, si l’any 2013 s’exportà 878 litres de palo a Espanya, l’any passat només 92: quasi 10 vegades manco.
Però, si l’aperitiu per excel·lència de Mallorca pateix, el refresc com la pinya, ressorgeix. Als bars, de cada vegada se’n demana més.
Ambdues empreses estan d’acord que les modes també ja dicten què s’ha de beure.
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
El president del Consell, Dolfo Vilafranca, sosté que la mesura es vol aplicar de manera gradual i sense generar conflictes amb les empreses de lloguer de vehicles ni les navilieres
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca