Cent caravanes se citen al Port de Pollença per promocionar aquest tipus de turisme
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
També la superfície de conreu sense pesticides, que creix a raó d'un 9% anual
L’agricultura ecològica ja representa el 10% de la superficie agraria útil. Una producció que va viure l’època de major creixement entre 1999 i el 2009, però que després es va estancar i va arribar a disminuir un poc. Ara, des de fa tres anys, torna a crèixer i amb 334.000 hectàrees i 882 productors, elaboradors i comercialitzadors, a Balears dobla les xifres de 2006.
A Menorca ara mateix hi ha 12 botigues especialitzades en peroducte ecològic, de les que 5 s’han obert en els darrers 3 anys, per atendre a la creixent demanda d’aliments conreats sense productes químics i de manera respectuosa amb el mediambient
I del productor i el comerciant al consumidor, sovint via cooperatives agrícoles i ramaderes. Uns clients que en valoren el sabor, el consideren més saludable i no els importa pagar més
Pel que fa a la ramaderia dues terceres de la producció ecològica és d’ovella; en segon lloc hi ha l’aviram amb un 27%, mentre que el boví, el porc i el caprí amb prou feines assoleixen un 3% cadascún. Unes cabanyes que han evolucionat de forma diferent en els darrers anys. En global es viu un estancament amb petites oscilacions, a execepció de les aus que l’any passat va assolir el rècord d’animals dedicats a la producció d’ous.
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears