Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Després de la mala experiència, l'advocada Lali Riera ha decidit vendre o llogar el pis finalment desocupat
Quatre mesos ha durat el malson d’una advocada eivissenca que fins avui dimecres ha patit l’ocupació d’un pis de la seva propietat al número 1 de l’avinguda d’Espanya de Vila.
Després d’aquesta mala experiència, l’advocada Lali Riera ha decidit vendre o llogar el pis finalment desocupat i també el seu despatx, que tenia just a la planta de baix de la mateixa finca. Un equip d’IB3 Notícies l’ha acompanyat en el moment de recuperar l’habitatge i comprovar els desperfectes.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre