Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

Els ocupants han interposat un recurs per aconseguir la seva inadmissió
Els habitants de l’assentament de Can Rova 2 ja han rebut la demanda de desallotjament que han presentat els propietaris del terreny. Els ocupants, al seu torn, han interposat un recurs per aconseguir la seva inadmissió. La propietat assegura que han ocupat il·legalment una finca rústica i volen recuperar-la.
La finca coneguda com a Can Rova 2 pertany a mitja dotzena de persones d’una mateixa família que ha presentat una demanda per desallotjar el terreny. Els ocupants per part seva han interposat ja un recurs a la demanda perquè no sigui admesa. El seu argument és que la propietat ha ocultat que són grans tenedors d’habitatge.
La propietat presentarà ara al·legacions al recurs dels ocupants. També sota l’argument que no han abonat la caució de 15.000 euros reclamada pel jutge.
A Can Rova 2 hi viuen unes 200 o 300 persones, moltes d’elles famílies i la majoria té feina. La major part es varen traslladar des del terreny vesí, conegut com a Can Rova, quan aquest va ser desallotjat al juliol.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys