Socis del Club Nàutic del Portitxol s’oposen al projecte de reforma de les instal·lacions
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Una acció que ha suposat reduir de 150 a 56 les inspeccions no ateses
Baixa d’un 25 per cent fins a un 7’5 per cent el nombre de cites de la ITV que es perdien per absentisme. Durant la primera setmana de la iniciativa ‘Cita prèvia ràpida’ s’han reduït de 150 a 56 les inspeccions no ateses.
Amb el nou sistema, els conductors poden accedir al recinte, demanar torn i passar la revisió, quan al cartell de l’entrada s’encengui en verd la paraula ‘Lliure’.
I és que l’elevat absentisme repercutia directament en l’increment de la llista d’espera. Ara, una trentena de conductors poden agilitzar el tràmit diàriament.
La ITV mòbil es posar en marxa el 22 de maig d’enguany, i ha suposat una reducció de la llista d’espera a 4 mesos. Un temps que esperen es retalli a 1 mes, a meitat de l’any que ve.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació