Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
La ciutadania accepta la mesura perquè la troba necessària, però, tot i això, la majoria troba a faltar sortir de casa
La notícia de tornar a allargar l’estat d’alarma ha arribat al carrer amb resignació. La majoria de gent accepta la pròrroga del confinament fins al 26 d’abril perquè la troba necessària:
Tot i això, hi ha qui l’anunci de Pedro Sánchez no se l’ha pres gens bé. I és que, després de 21 dies confinats a casa, hi ha coses que es troben a faltar, com ara sortir a passejar o poder veure els amics i la família.
No obstant això, per aconseguir que el confinament acabi, hi ha qui té clara la consigna més important: romandre a cases.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat