Recuperen les tonades i cançons que cantaven antigament els treballadors
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Els influenciadors denuncien els alts preus d'alguns establiments de l'illa
Eivissa és coneguda pels alts preus d’alguns dels seus establiments. Hi ha alguns influenciadors que ho aprofiten per fer-se virals, però altres denuncien situacions totalment abusives, a aquest fet s’ha d’afegir la pujada de preus que cada cop està desplaçant més al resident.
El cantant nord-americà Jason Derulo mostrava la seva sorpresa amb un post a Instagram on exibuia un compte de 22 mil eurus en un establiment a Eivissa. Al podcast @pocosehabla de Tik Tok es feien eco dels preus d’algunes hamaques, per les que havien pagat 150 euros per persona.
La Pimeef adverteixen que cal demanar la carta de presu abans de demanar res. Tot i que de vegades el client ni s’imagina que puguin cobrar 17 euros x una aigua petita, com ho denunciava la influèncer Núria Casas a Instagram.
Una pujada de preus que redueix les opcions dels residents que cada cop tene menys opcions d’oci, un fet que no només afecta als residents sinó també el turisme familiar.
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Ferides sa mare i la padrina, que han estat traslladades a un centre hospitalari
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata