Aquesta no és una setmana més per la Quadra Bonanza. Els dos cavalls que participaren diumenge en el Gran Premi Nacional de Trot acabaren primer i segon. El guanyador va ser Magic Mar, a les regnes de Joan Toni Riera, que va aixecar el seu quart Gran Premi Nacional. “Va ser una carrera molt ràpida i mai t’esperes que el cavall faci el que va fer”, reconeix ‘Es Boveret’ davant les càmeres d’IB3 Televisió. “Anava per la part exterior de la pista i amb la velocitat de tots els participants es va fer complicat arribar primer a la meta”, afegeix Riera.
De la Peña Bonanza també va ser el segon classificat, Miss Blaugrana Mar, conduït per Toni Valls. És la quarta ocasió que Joan Toni Riera guanya un Gran Premi, que feia ara 13 anys que se li resistia. Però la carrera va tenir un final feliç per posar la Peña Bonanza al nivell més alt del trot balear.
Efectius de l'UME de València ja es troben de camí a Eivissa en helicòpter, mentre la resta ho farà durant la tarda. Emergències afirma que persones han quedat atrapades en ascensors i soterranis. Entre les 12.30h-13.00h hi ha hagut "una afectació massiva d'aigua"