Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Vesins, banyistes i empresaris asseguren que estan tranquils perquè la qualitat de l'aigua és òptima
Es Caló d’en Serral és l’única platja d’Eivissa i Formentera amb uns estàndars de qualitat insuficients, segons l’estudi de la Conselleria de Salut del 2018. Aquesta petita cala, situada a la badia de Portmany però que pertany a Sant Josep, no arriba a un quilòmetre d’extensió i és una de les zones de l’illa envaïda pels turistes estiu rere estiu i que, a l’hivern, queda pràcticament deserta.
No obstant l’estudi de la Conselleria, vesins, banyistes i empresaris asseguren que estan tranquils perquè la qualitat de l’aigua és òptima. En anys anteriors, sembla que hi havia taques no gaire agradables. Segons ha explicat el concessionari del servei de les hamaques, el passat mes de juny va rebre els resultats d’un estudi que va demanar a un laboratori i que certificaven que la qualitat de l’aigua és bona.
L’Ajuntament de Sant Josep no tenia constància d’aquest estudi de la Conselleria. Les causes de l’estudi negatiu poden ser, segons han explicat, que coincidís amb algun vessament des de la depuradora de Sant Antoni o a causa d’un mal tractament dels residus que generen les embarcacions. Des del Consistori han remarcat que és apta per al bany.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat