Denunciat un conductor de Menorca per avisar d’un control de trànsit a través d’un grup de WhatsApp
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
S'espera rebre la vacuna bivalent de Moderna per inocular la segona dosi de reforç
Es desconeixen encara quantes n’arribaran, però Gómez afirma que seran les necessàries i aniran destinades als contactes estrets de les persones positives per pigota del simi. Fins ara a Balears n’hi ha 5 casos confirmats i alguns més en estudi.
Les vacunes que ara mateix s’esperen a totes les comunitats autònomes són les quartes dosis contra el coronavirus. Mentre el Ministeri de Sanitat ha de decidir encara el col·lectiu que rebrà aquesta segona dosi de reforç, el que sembla clar és que no se subministrarà abans d’acabar l’estiu perquè, per exemple, Moderna no tendrà la seva vacuna bivalent, és a dir, contra la variant òmicron i delta, fins al mes d’octubre.
Mentrestant, el que preocupa és com la pandèmia continua fent patir el sistema sanitari. Només ahir 71 professionals d’atenció primària eren a casa per ser positius per COVID. Salut demana a la població que es posi la tercera dosi de la vacuna i mantengui les mesures de protecció a les aglomeracions.
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Dues persones han estat detingudes a Tànger i l'altra, a Palma. Pretenien atemptar a Espanya
Tot plegat, continua generant malestar entre els conductors
El servei connectarà sis estacions de la badia amb tres línies, amb bitllets des de 0,50 euros per a residents i treballadors