Espanya, finalista del Mundial
Després de guanyar a França 0-2, lluitarà pel seu setè gran trofeu d'una cita internacional de seleccions
El cineasta Nacho Vigalondo hi assistirà per presentar el seu film 'Colossal'
El festival de curtmetratges d’Eivissa, Mal del Cap, arriba a la quarta edició amb un cartell de luxe. El cineasta Nacho Vigalondo assistirà a la trobada per parlar de la seva polèmica producció ‘Colossal’, protagonitzada per l’actriu Anne Hathaway.
Un altre dels plats forts serà ‘Fogueo’, obra dels responsables de l’exitosa web sèrie ‘Malviviendo’ que a més oferiran un taller de produccions de baix cost.
Enguany l’organització abordarà la perspectiva feminista, els continguts socials i l’impuls a les produccions en llengua catalana. Mal del Cap se celebrarà del 17 al 24 de novembre i enguany no només s’ubicarà a Vila, sinó també al centre cultural Can Jeroni de Sant Josep.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Després de guanyar a França 0-2, lluitarà pel seu setè gran trofeu d'una cita internacional de seleccions
Posa en marxa un projecte que posa en valor la cabra menorquina i el seu potencial en la prevenció d'incendis forestals
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia