Envestida d’un bus de l’EMT de Palma contra un taxi
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Del 4 al 8 d'octubre, es projectaran 8 pel·lícules d'arreu del món, i s'organitzaran jornades professionals, com la classe magistral del veneçolà nominat als Goya Andrés Duque
‘Film about a father who’ és un documental autobiogràfic de la cineasta nord-americana Lynne Sachs. La realitzadora experimental de Brooklyn va passar 35 anys enregistrant aquest film a partir d’imatges digitals de son pare.
“Estic molt contenta d’haver-ho fet, però també molt espantada cada vegada que l’he de mostrar. És un film vulnerable per a mi i mon pare, encara que també és un projecte que m’ha donat moltes oportunitats. He pogut parlar amb la gent sobre la relació amb els seus pares i el que n’han après, així com del que no volen repetir dels seus progenitors”, ha explicat Sachs.
D’aquesta manera, ha arrencat la quarta edició del MajorDocs. En una situació actual en què el cinema es consumeix a correcuita, el festival reivindica la calma i la pausa en la creació audiovisual domèstica.
Del 4 al 8 d’octubre, es projectaran 8 pel·lícules d’arreu del món; totes, des de la mirada subjectiva de l’autor. També s’organitzen jornades professionals, on destaca la classe magistral que oferirà el veneçolà Andrés Duque, nominat a un Goya pel documental ‘Iván Z’.
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
Es podrà demanar en línia a partir del 9 de març i també presencialment a les oficines dels consells insulars
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila