Rubén Díaz dona visibilitat a través de les xarxes socials a persones en situació de vulnerabilitat i activa la solidaritat
Els darrers anys ha ajudat a sortir del carrer vint-i-dues persones
Del 4 al 8 d'octubre, es projectaran 8 pel·lícules d'arreu del món, i s'organitzaran jornades professionals, com la classe magistral del veneçolà nominat als Goya Andrés Duque
‘Film about a father who’ és un documental autobiogràfic de la cineasta nord-americana Lynne Sachs. La realitzadora experimental de Brooklyn va passar 35 anys enregistrant aquest film a partir d’imatges digitals de son pare.
“Estic molt contenta d’haver-ho fet, però també molt espantada cada vegada que l’he de mostrar. És un film vulnerable per a mi i mon pare, encara que també és un projecte que m’ha donat moltes oportunitats. He pogut parlar amb la gent sobre la relació amb els seus pares i el que n’han après, així com del que no volen repetir dels seus progenitors”, ha explicat Sachs.
D’aquesta manera, ha arrencat la quarta edició del MajorDocs. En una situació actual en què el cinema es consumeix a correcuita, el festival reivindica la calma i la pausa en la creació audiovisual domèstica.
Del 4 al 8 d’octubre, es projectaran 8 pel·lícules d’arreu del món; totes, des de la mirada subjectiva de l’autor. També s’organitzen jornades professionals, on destaca la classe magistral que oferirà el veneçolà Andrés Duque, nominat a un Goya pel documental ‘Iván Z’.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els darrers anys ha ajudat a sortir del carrer vint-i-dues persones
Posa en marxa un projecte que posa en valor la cabra menorquina i el seu potencial en la prevenció d'incendis forestals
Alguns establiments comercials quantifiquen les pèrdues en milers d'euros