El ferit en els Jocs des Pla surt de l’UCI de Son Espases
Després d'un mes, l'home de 54 anys ha estat traslladat a planta

Del 4 al 8 d'octubre, es projectaran 8 pel·lícules d'arreu del món, i s'organitzaran jornades professionals, com la classe magistral del veneçolà nominat als Goya Andrés Duque
‘Film about a father who’ és un documental autobiogràfic de la cineasta nord-americana Lynne Sachs. La realitzadora experimental de Brooklyn va passar 35 anys enregistrant aquest film a partir d’imatges digitals de son pare.
“Estic molt contenta d’haver-ho fet, però també molt espantada cada vegada que l’he de mostrar. És un film vulnerable per a mi i mon pare, encara que també és un projecte que m’ha donat moltes oportunitats. He pogut parlar amb la gent sobre la relació amb els seus pares i el que n’han après, així com del que no volen repetir dels seus progenitors”, ha explicat Sachs.
D’aquesta manera, ha arrencat la quarta edició del MajorDocs. En una situació actual en què el cinema es consumeix a correcuita, el festival reivindica la calma i la pausa en la creació audiovisual domèstica.
Del 4 al 8 d’octubre, es projectaran 8 pel·lícules d’arreu del món; totes, des de la mirada subjectiva de l’autor. També s’organitzen jornades professionals, on destaca la classe magistral que oferirà el veneçolà Andrés Duque, nominat a un Goya pel documental ‘Iván Z’.
Després d'un mes, l'home de 54 anys ha estat traslladat a planta
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061
La capitana del catamarà, de 53 anys, es troba en observació i presumiblement rebrà l'alta avui