Un iot de 64 metres d’eslora encalla a una seca des Pujols, a Formentera
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament

Els establiments hotelers ofereixen llits al personal per poder completar les plantilles
L’Aparthotel Royal Son Bou ha organitzat aquest dijous i divendres unes jornades de contractació per completar la plantilla de 210 treballadors. Molts candidats arriben amb problemes per aconseguir un llit. Tanmateix, l’empresa dedicarà 60 de les 252 places dels apartaments a allotjar treballadors, a banda d’oferir-los algun dels habitatges de lloguer que disposa a la urbanització.
Per altra banda, els propietaris del Royal Son Bou han remodelat també l’antiga discoteca Mojitos per construir sis pisos per als treballadors, aprofitant el decret de simplificació administrativa del Govern. Els treballadors es queixen que amb els sous no els arriba per viure, a conseqüència de l’elevat preu dels lloguers.
Altres establiments hotelers de la zona també s’han vist forçats a oferir llits als seus treballadors. És el cas de l’Hotel Milanos-Pingüinos, de la cadena Melià que, de fet, ja es prepara per obrir les seves portes aquest mateix divendres a un grup de 100 turistes sènior nacionals més altres 60 clients de la Península; és a dir, amb un 30% de la seva ocupació.
Una mica més tard, el 25 d’abril, obre les portes l’Aparthotel Royal Son Bou. Aquí, també, els directius han hagut d’oferir allotjament als seus treballadors. Les reserves, a Royal Son Bou, han començat una mica més baixes que l’estiu passat. Un 35% dels seus clients són britànics.
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament
Segons assenyalen, la infraestructura condiciona el creixement d'un sector amb demanda, diuen, d'aquestes embarcacions recreatives de grans dimensions
Els protocols festius inclouen un règim sancionador que defineix les infraccions