L'oposició demana que s'ampliï la xifra de cotxes, mentre el Consell de Formentera ja ha traslladat aquesta situació a la institució insular d'Eivissa
És el segon dia de la regulació d’entrada de vehicles a Eivissa i ja des de mitjan juny i fins a mitjan juliol, la quota màxima de 120 vehicles formenterers que poden circular per Eivissa al dia està esgotada. Així ho han denunciat els socialistes de Formentera. També ho ha criticat Gent per Formentera, que celebra la regulació, però considera que no té en compte les necessitats dels residents a la pitiüsa del sud.
Així doncs, els formenterers que han d’anar a Eivissa amb el seu vehicle per qüestions mèdiques o gestions administratives no ho podran fer amb la quota assignada. El Consell insular ja ha traslladat aquesta qüestió a la institució d’Eivissa.
Agricultura hi ha trobat greus problemes d'higiene i cadàvers de gallines i rates