El TRH Tirant Playa Menorca. /DAVID ARQUIMBAU SINTES
131La mateixa setmana que comença Fitur, les perspectives turístiques encara trontollen. La presidenta de la Federació Hotelera de Mallorca (FEHM) confirma “mínima reactivació”. “Ja es veu aquesta reactivació, és mínima, però hem començat a caminar. Les perspectives són positives però ara mateix hi ha 188 hotels oberts, no arriba al 23%”, ha dit Frontera al programa ‘Al Dia’ d’IB3 Ràdio.
Pel que fa al turisme internacional, i a un dels principals països emissors fins ara, el britànic: “No esperam de moment activitat per part del mercat britànic. El Regne Unit ens té en semàfor ambre. Les variables que tenen en compte eren bones excepte pel que fa a la vacunació. Esperem que dia 7 de juny, quan facin la revisió, la vacunació hagi millorat”.
Per una altra part, “el turisme nacional tampoc està sent receptiu. Hi ha més recerques, però no s’ha traduït en reserves. Hem d’incentivar la promoció, facilitar la connectivitat i que els preus siguin competitius”. La reactivació turística, a compte gotes: “Mallorca només té un 23% dels hotels oberts”.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La Guàrdia Civil els va detenir dijous quan els varen interceptar prop de Manacor en haver robat a un domicili a Sant Joan
El conseller de Turisme, Jaume Bauzà, ha enviat una carta formal al president de l’ens aeroportuari, Maurici Lucena