Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
El reportatge parla de les dificultats a les quals s'enfronten les persones trans en l'entorn social i laboral, moltes vegades ple d'obstacles i discriminació
IB3 torna a emetre avui vespre el reportatge periodístic “Trànsits”. Una història del programa ZOOM, que ha estat premiada aquesta setmana amb l’Accèssit de Televisió en la cinquena edició dels Premis de l’Associació de Premsa de les Illes Balears.
El reportatge ens acosta la realitat de les persones transsexuals a les Balears i el dur camí al qual s’enfronten en l’entorn social i laboral, moltes vegades ple d’obstacles i discriminació. Una magnífica feina de l’equip dirigit per Jaume Perelló i coordinat per Emma Socies. Avui vespre, després del temps.
https://twitter.com/ZoomIB3/status/1330092087564324865
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
A les 5.53 hores ha nascut a Can Misses el primer nadó de les Pitiüses, Marwa Udari Checa
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
70 caravanes de l’associació Caravaning Oasis s'han reunit per acabar el 2025 i començar l'any nou