Tres persones ferides en un accident de trànsit a Valldemossa
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
El seu metge, Ángel Ruiz Cotorro, ha explicat a Esports IB3 que la recuperació avança per bon camí, però que encara s'ha de planificar la temporada que ve
Aquesta setmana l’hem vist, per primera vegada en mesos, damunt la pista de tennis. La recuperació de Rafel Nadal avança, però la gran incògnita és saber quan el podrem tornar a veure en un partit oficial. A aquesta qüestió ha respost a Esports IB3 el seu metge Ángel Ruiz Cotorro, que és a Mallorca per participar en unes Jornades Internacionals de Medicina del Tennis. Cotorro diu que la reaparició del manacorí depèn de molts de factors. El metge explica que primer s’ha de planificar la temporada. Per calendari, l’Obert d’Austràlia és el primer torneig, però “els partits són a 5 sets”. S’han de valorar moltes coses, diu Cotorro. El metge ha reconegut que l’evolució de la lesió al psoes és bona. El manacorí assimila les càrregues als entrenaments i l’equip és optimista.
Nadal ha passat una temporada pràcticament en blanc. Una situació difícil de gestionar, però que el manacorí ja ha viscut amb anterioritat. Cotorro no dubta de la seva capacitat per fer-ho i en el fet que l’ha ajudat tot l’equip.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
S'hi ha duit a terme un simulacre i s'hi han fet obres de millora, limitades a aquest diumenge
Els fets haurien tengut lloc al despatx del docent i la Conselleria l’ha suspès de funcions fins a final de curs