Jaume Anglada, ferit greu per un accident de trànsit a Palma
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI

D'aquesta manera es preveu reduir els accidents laborals per les cambreres de pisos
Un dels hotels ubicats al Passeig Marítim de Palma va ser el primer de les Illes, fa ja 21 anys, a apostar pels llits elevables. L’estudi elaborat per l’Ibassal, l’Institut Balear de Seguretat i Salut Laboral, i Melià Hotels, conclou que aquests llits poden reduir a zero els accidents laborals per sobreesforç a l’hora de fer el llit. Beneficis per a les treballadores, però també per a les empreses, que veuen reduïdes a la meitat les baixes per malaltia. La president del Govern de les Illes Balears, Francina Armengol, assegura que “no és una mesura capritxosa, sinó que està contrastada des del rigor tècnic i científic”. Al que afegeix que “té unes millores de condicions per a les treballadores.
Al seu torn, el conseller delegat de Melià Hotels, Gabriel Escarrer, ha tornat a demanar ajudes perquè tant les grans cadenes com els hotels petits puguin fer front al cost de canviar tots els llits per uns altres d’elevables. Ha dit que la mesura “no és precipitada en absoluti, a més, si va acompanyat de subvencions del Fons Next Generation no crec que hi hagi excusa perquè en sis anys no es pugui dur a terme”.
Així mateix, el preu d’un llit com aquest ronda els 300 euros. Hotels i Govern esperen, però, que els fabricants adaptin els preus a la gran demanda de llits elevables que hi haurà a partir de l’any que ve entre el sector hoteler de les Illes.
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
L'incident no ha causat ferits ni tampoc cap vessament a la mar