L'estat del benestar ha de ser sufragat per tots els ciutadans en proporció dels seus ingressos
El president del Govern, Pedro Sánchez, va reivindicar ahir la importància de pagar impostos per mantenir l’estat del benestar, que ha de ser sufragat per tots els ciutadans “en proporció dels seus ingressos”.
A més, va parlar de la reforma fiscal impulsada pel Govern i va reivindicar la reducció d’impostos que suposarà per a les rendes més baixes. Segons el president de l’Executiu central, els impostos han de ser progressius, perquè els que més tenen aportin també en major mesura. Una qüestió que genera debat al carrer.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura