Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

S'endarrereix un any per la suspensió de l'edició d'enguany amb final a Malta
La regata de luxe Baili de Suffren, no tornarà a Menorca fins al 2022, un any més tard del previst. La suspensió de l’edició d’enguany, la 19a, per la crisi sanitària, fa que l’any vinent es disputi de nou amb el final a Malta i no a Menorca. Totes dues illes alternen la darrera prova de la competició. Així doncs, aquesta regata, amb sortida des de Saint Tropez i que l’any passat va acollir una 15a de velers clàssics, haurà d’esperar dos anys per tornar a l’illa.
Els organitzadors ja han traslladat al Consell Insular la decisió de suspendre la prova prevista pel juny,i que enguany pràcticament duplicava el nombre d’inscrits amb un total de 26 participants. Marenostrum Racing Club, organitzador de l’esdeveniment, sosté que malgrat les fronteres dels estats s’obrissin, els recursos públics han de prioritzar l’ajuda als ciutadans. Per això animen el Consell ha confirmar quan abans el retorn de la prova a l’illa. Així mateix, s’ofereixen per organitzar alguna celebració a l’octubre, durant una altra regata que impulsen, per donar a conèixer la col·laboració amb Menorca.
La suspensió de la regata se suma a la cancel·lació del mundial de volei platja que havia de celebrar-se aquests dies.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys