Investiguen l’aparició de tres cadàvers surant en aigües de les Balears
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu

La Conselleria de Turisme compromet 400.000 euros per finançar la rehabilitació de les coves de Cala Blanca
La rehabilitació del pati de sa Lluna, a Alaior, estarà acabada, l’any que ve. Ho ha dit aquest dijous el conseller de Cultura de Menorca, Miquel Àngel Maria, durant la primera visita de Bel Busquets a l’illa, des que és consellera de Turisme. Ha comprovat l’avanç de les obres d’aquest emblemàtic edifici, finançades a través de l’impost turístic.
Abans, ha oficialitzat el traspàs de 400.000 euros per l’habilitació de les coves de Cala Blanca a les visites. Una inversió que es va perdre el passat mandat per manca d’execució. Aquesta injecció econòmica permetrà avançar la reobertura de la Cova de s’Aigo a enguany.
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament
Segons assenyalen, la infraestructura condiciona el creixement d'un sector amb demanda, diuen, d'aquestes embarcacions recreatives de grans dimensions