Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Per a María Galiana, l'obra suposa un cop damunt la taula
La soledat, la manca de comunicació, les relacions familiars complicades, i tot a un poble allunyat de la civilització, quasi buit. Tot això és el que es pot veure a ‘La reina de la belleza’. 4 actors, Lucia Quintana, Javier Mora, Alberto Fraga i María Galiana; i una obra repartida en 9 escenes que fan que el públic no se’n pugui desconnectar en cap moment.
‘La reina de la belleza’ és per a Galiana un cop damunt la taula, una manera de fugir d’Herminia, el personatge que durant tants d’anys la va acompanyar a la sèrie ‘Cuéntame’. A més, ho fa de la mà del seu amic Juan Echanove, a càrrec de la direcció. Un drama cru, però que mostra una realitat de la qual moltes vegades no som conscients i que es pot revisitar avui a les sis i mitja de l’horabaixa a l’Auditorium de Palma.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat