Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
L'Orquestra Simfònica i la Coral de la Universitat de les Illes Balears interpreten 'Un rèquiem alemany', de Johannes Brahms
La reina Sofia ha assistit aquest dilluns, acompanyada de la seva germana Irene de Grècia, al tradicional concert de Setmana Santa a benefici de Projecte Home, el qual ha tengut lloc a la Catedral de Mallorca a partir de les 20.30 h. L’Orquestra Simfònica de les Illes Balears i la Coral de la Universitat de les Illes Balears han interpretat ‘Un rèquiem alemany’, de Johannes Brahms.
Es tracta del catorzè concert que es du a terme, al qual han assistit nombroses personalitats de la política, la cultura i la societat mallorquina, com la presidenta del Govern, Francina Armengol; el president de les fundacions ‘Projecte Home’, Bartomeu Català; la presidenta del Consell de Mallorca, Catalina Cladera, i la delegada del Govern, Aina Calvo.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
A conseqüència de la col·lisió, tots dos vehicles s'han pres foc