Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

La Federació Espanyola de Bancs d'Aliments preveu un primer semestre del 2024 molt complicat
El Banc d’Aliments de Mallorca atén un centenar d’entitats que ajuden unes 30.000 persones a l’illa. Una d’elles és la Federació d’Entitats Gitanes de les Illes Balears.
La reina Sofia ha visitat la seu d’aquesta entitat a Mercapalma i s’ha reunit amb les autoritats per conèixer de primera mà la feina que fan. A Mallorca, el Banc d’Aliments ha duplicat el número d’entitats que reben ajudes i també el nombre de persones ateses. En canvi, les donacions s’han reduït a la meitat i els Fons Socials Europeus per l’any que ve encara no s’han negociat.
Des de la Federació Espanyola de Bancs d’Aliments preveuen que el primer semestre del 2024 serà complicat. Es calcula que els Bancs d’Aliments d’Espanya ajuden cada any 1,5 milions de famílies.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"