La reina emèrita ha vengut a Palma per visitar l’exposició commemorativa del 700 aniversari de la mort de Ramon Llull. A l’entrada del museu ha saludat l’administrador apostòlic de Mallorca, Sebastià Taltavull, la resta d’autoritats eclesiàstiques, i els representants de les institucions de les Illes que l’han acompanyada en aquesta visita.
Cercador |
El reconegut creador va fundar el 1970 la marca de roba interncional Kenzo, destinada a perfums, roba i productes de...
Dissabte, a Cinema IB3 s’estrena la pel·lícula La gran familia española, una comèdia, dramàtica i romàntica dirigida per Daniel Sánchez Arévalo.
La farmacèutica n'ha enviades 3.400 en lloc de 25.000. En total, les Illes Balears han rebut 33.530 dosis enfront de les 53.380 de fa una setmana
Així ho posa de manifest un estudi elaborat per la delegació autonòmica de l'Associació de Dones a l'Esport Professional