Entren en vigor noves restriccions a 14 municipis per frenar la propagació de la grip aviària
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
L'Ajuntament des Mercadal proposa crear 391 places d'estacionament a la zona
La gravetat del problema als aparcaments de Cavalleria ha empès l’Ajuntament des Mercadal a contractar un vigilant per ordenar el trànsit de vehicles. El problema posa d’actualitat la proposta que el consistori va remetre fa dos anys al Consell per reordenar l’ús públic rodat de l’espai i modificar el Pla Especial de l’ANEI des Alocs a Fornells. El Pla especial en vigor preveu un màxim de 200 vehicles a Cavalleria, 10 a Cala Viola i 30 al far de Cavalleria. Les 60 places permeses a Santa Teresa, es proposa redistribuir-les ara, un cop eliminat l’ecomuseu i l’aparcament associat.
La nova proposta té tres punts principals. El primer inclou sis punts i 900 metres quadrats destinats a reserves d’espai al lateral de la carretera del far per als creuaments dels vehicles. El segon, la reordenació de prop de 16.000 metres quadrats d’espais per l’ús públic rodat i la previsió de 391 places d’estacionament a la zona. L’aparcament de la platja s’eixamplaria, per encabir-hi fins a 210 vehicles; a la zona d’accés a la torre de Sanitja, hi podrien estacionar fins a 15 vehicles; i a cala Viola, es triplicaria la capacitat d’estacionament actual i s’arribaria als 30 cotxes. L’aparcament existent al far també es reordenaria per donar cabuda a uns 100 vehicles.
En total, se sostreurien més de 9.000 metres quadrats de l’ús públic de la zona. Consell i Ajuntament s’asseuran al setembre per parlar de la proposta.
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
La Unitat de Diagnòstic Molecular i Genètica Clínica de l'Hospital Son Espases ha detectat aquesta variant que afecta només determinats llinatges menorquins
L'operatiu s'ha allargat poc més de mitja hora