Júlia Saura, autora d’unes carotes de Sant Joan que “fan festa”
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
N'Eloy sonarà a les 19 h de dijous, durant la revetla popular, i, cinc minuts més tard, els campanars de les cinc parròquies més importants del centre de Ciutat
Diuen les cròniques de Palma que l’any 1451 els jurats de la ciutat i Regne de Mallorca varen convèncer el capítol per fer sonar la campana de n’Eloy de la Seu i, així, donar solemnitat a les festes de Sant Sebastià.
La campana té gairebé dos metres de diàmetre i només sona els dies solemnes. No ho farà per Sant Sebastià, però sí la resta de campanes. Passarà a les 19 h de dia 19 de gener, revetla popular de Sant Sebastià. Cinc minuts més tard, ho faran els campanars de les cinc parròquies més importants del centre de Palma.
Fa un any, les campanes varen repicar ben fort enmig del silenci provocat per les mascaretes i la distància social. El pròxim dijous la imatge serà ben diferent; tot i així, hi haurà silenci durant uns minuts. L’obreria de Sant Sebastià, els impulsors d’aquesta nova festa, aturarà la música i la festa per poder-les sentir.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be
Entre les propostes, hi ha la reducció de l'activitat turística