El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
Ahir es va notificar un nou brot a la residencia Oms-Sant Miquel de Palma, amb sis usuaris hospitalitzats amb símtomes lleus
La Consellera de Serveis Socials, Fina Santiago, ha assegurat aquest dimecres que “no entenem perquè davant les evidències científiques de la vacuna encara hi ha un 10% de treballadors de residències que no es vol vacunar. Hi ha treballadors que tenen una responsabilitat més alta que altres que treballen en altres sectors”.
Ahir, per exemple, es va notificar un nou brot a la residencia Oms-Sant Miquel de Palma, amb sis usuaris hospitalitzats amb símtomes lleus. Avui, però, no s’ha detectat cap altre cas positiu, ni d’usuaris ni de treballadors. Avui Salut només ha detectat quatre casos nous, 2 usuaris i 2 professionals, a la residència Cas Serres d’Eivissa.
En total, a les illes, ara mateix hi ha 22 usuaris i 31 treballadors de residències contagiats.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits