Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
La residència no ha tengut cap cas de coronavirus
83
Les residències de gent gran han estat i continuen sent un dels llocs més afectats per la Covid-19. Però els usuaris de la Residència de Llevant de Porto Cristo han estat tranquils durant aquest estat d’alarma. I és que en aquesta residència, en la que hi ha 59 usuaris, no hi ha hagut cap positiu en coronavirus, ni entre la gent gran ni entre els treballadors. Segons la seva directora, han tengut sort, però, sobre tot, molta responsabilitat.
Avui, com a totes les residències, s’han obert les portes per rebre els primers familiars, que després de dos mesos, podràn anar a veure els seus éssers estimats. Entre els treballadors, però, hi ha nervis. Volen continuar amb les bones notícies i no haver de notificar cap positiu. Per això hi ha un protocol que s’ha de seguir fil per randa. S’ha fet com una mena de calendari, mascaretes obligatòries i, el que serà el més complicat, no està permès abraçar-se.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
El president del Consell, Dolfo Vilafranca, sosté que la mesura es vol aplicar de manera gradual i sense generar conflictes amb les empreses de lloguer de vehicles ni les navilieres