Júlia Saura, autora d’unes carotes de Sant Joan que “fan festa”
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
Ni l'Ajuntament de Palma, ni el Consell de Mallorca han donat el vistiplau al projecte
226
La gerència d’urbanisme de l’Ajuntament de Palma ha tancat la porta de manera definitiva a les aspiracions del Reial Mallorca de fer una residència per jugadors a Son Bibiloni. Cort ha denegat la llicència municipal perquè, com han explicat els responsables municipals, no podia fer altra cosa, des de que l’octubre de 2020 el Consell de Mallorca va denegar l’interès general del projecte.
Va ser llavors la Comissió insular de Territori del Consell la que va impedir al club mallorquinista els seus propòsits, ja que el projecte incorporava un augment d’edificabilitat a un magatzem existent i un ús que no és permès al sòl rústic, com es el d’una residència.
Des d’aquesta negativa a la condició d’interès general per part del Consell, era impossible tècnicament que Urbanisme de Palma pogués autoritzar el projecte. Avui urbanisme conclou aquest idea del Mallorca, que no podrà disposar d’una residència d’esportistes a Son Bibiloni.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be
Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027